Nie wiem czy można to nazwać "eventem" jak w wielu grach podobnych maści
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
choć na pewno jest to propozycja, nie odnosi się do gry a do samych graczy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mianowicie:
Jak wiemy największą atrakcją tej gry są walki, chciałbym je w jakiś sposób urozmaicić jak i sprawić by było ich więcej bo ta "sztuka zabijania" po prostu zanika
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
niekiedy kogoś spotkamy i zwyciężymy albo przegramy, często pojawiamy się się z komentarzami "10 na 1 powód do dumy rzeczywiście ;/" "uczciwa walka ;/" itd itp. da się temu zaradzić choć dziwią mnie i takie komentarze bo gra nie jest stworzona na system walk 1vs1 jak i szczęśliwa 10 blisko siebie atakując wroga nie ma pojęcia o jego liczebności (jedynie lornetka potrafi zidentyfikować 1 wroga który jest najbliżej) a takie walki 10na1 po całym dniu czasami zabijemy nawet 10 samotnych podróżników z tej samej drużyny i wychodzą te same korzyści jak 10na10 a nawet lepiej bo przecież komplet graczy nie ma żadnych strat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chciałbym Was zachęcić jak i zaproponować walki ustawiane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na czym to według mnie powinno polegać:
-ustalić broń ( bo przecież nie musimy cały czas bić się m4 i ściągać po 40-50hp przeciwnikowi, można zrobić bitwę na gołe pięści,kije[szkoda że nie baseball'owe
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
] i różne wszelakie bronie których używaliśmy na początku gry tylko i wyłącznie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co do ustalenia broni można również wyrównać obrażenia zadawane przez graczy, czyli ktoś z małym levelem powinien walczyć nieco lepszą bronią z lepszym przeciwnikiem tu mógłbym jedynie poprosić o pomoc adminów jaka jest przepaść co do obrażeń graczy o wiele słabszych levelowo od graczy np z top 30)
-konfrontacja polegała by na 2 walkach,ataku jednej drużyny i następnie drugiej (po godzinie czasu, bądź 2x w dniu wszystko jedno) moim zdaniem jest to sprawiedliwe i po obliczeniu strat po 2 walkach ocenili byśmy zwycięzców, a w sytuacji remisu (tu poległy 3 osoby i tam 3 przy walkach 3vs3) zwycięzców wybrali byśmy po sumie ilości punktów życia po walkach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-walki mogą być w jakiej kolwiek liczbie przeciwników (1 do 10) byle by liczba graczy obu drużyn była taka sama (ewentualnie o wiele słabsi przeciwnicy którzy chcieli by wziąć udział i okładać silniejszych mogli by mieć 1 osobę więcej ale myślę że tylko w wypadkach większych niż po 5 zawodników
-ustawiamy się/swoje ekipy w 2 wyznaczonych współrzędnych nieopodal siebie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w przypadku 1na1 walczymy na spontanie jak najszybciej i nie ma co tu gadać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ktoś potańczy w czasie walki albo będzie stał w miejscu i walka zrobi się losowa jak kto chce
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w przypadku walk o większych rozmiarach czy też bitew można było by ustalić szyk bojowy, nadać wskazówki swojej drużynie jak wyprowadzamy atak jak się bronimy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
możliwości jest wiele. Tym bardziej przez to chciałbym pokazać graczom obytym w walkach i doświadczonym, którzy wychodzą z założenia że "większe walki to istne działania losowe" że tak na prawdę tak nie jest
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
w sumie śmieszne nieco że mają dobre wyniki w tej dziedzinie gry jaką jest "walka" a właśnie tak uważają
-ustalił bym również posiadanie siły
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ktoś będzie potrzebował pobiegać to sobie zostawi więcej ktoś w ogóle to będzie miał zero i przed walką obszuka teren dlaczego ustalił? dlatego że tak na prawdę jest to jeden z ważniejszych aspektów w grze i lepiej się poruszać w czasie walki, a jak ktoś nie potrafi mógłby się właśnie nauczyć bo rywalizacja przebiegała by w uczciwy sposób (2 walki) i również wiele mógłby zaobserwować od przeciwników bądź kolegów z drużyny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-ucieczka z walki nie wchodziła by w grę
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jeżeli ktoś nie chce dostać w buźkę po prostu niech się nie pisze, ucieczka z walki wszystkich albo nawet jednej osoby (wśród 8 kolegów 9) zmienia ogromnie przebieg wydarzeń uwierzcie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jeżeli zdarzył by się uciekinier to drużyna momentalnie by zwyciężyła zresztą logiczne (biorąc pod uwagę małe walki) a przy ucieczce jednej osoby wśród wielu uczestników w jakiś sposób ukarali byśmy drużynę (albo po prostu ucieczka ale na + więcej obrażeń na drużynę atakująca-rozwiązanie wcześniej wspomniane co do remisu) kwestia również do przedyskutowania
-Mogli byśmy o coś rywalizować chociaż nie koniecznie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przegrani dają alkohol przeciwnikowi itd itp
-mogli byśmy zgłaszać się w tym temacie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(w przypadku kilku osób napisał by przedstawiciel zgłaszający osoby by 20 osób nie pisało że chce się bić "10 na 10" i żeby syfu nie robić na forum
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-zwycięstwa lub ciekawe/śmieszne walki wklejali byśmy do tematu "walki" który już istnieje
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-oszuści byli by wystawianiu tutaj w tym temacie by wszyscy widzieli co miało miejsce. W postaci dowodów-screenów pokazali byśmy przebieg nieczystej zagrywki i każdy by wiedział by nie ustawiać się z takimi przedstawicielami na walki i są to osoby nieuczciwe
Myślę że starczy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
oczywiście miło by było gdyby ktoś skomentował "to wszystko"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
podsunął swoje myśli rozwiązania być może uda się ustalić coś ciekawszego niż moja wizja
Jestem chętny na walkę i myślę że moi koledzy z drużyny również choć pragnę mówić za siebie
Pulpetą wyzwania nie rzucam bo ostatnio Lucy spękała
więc czekam na komentarze ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)