Incepcja - Bardzo dobry film. Oj bardzo dobry. Leo DiCaprio jest świetny. Widziałem dwa filmy w 2010 z jego udziałem - genialna Wyspa Tajemnic i właśnie Incepcja - i myślę że on cholernie dojrzał aktorsko i nadaje się do poważniejszych ról, nie jako chłopczyk, tylko właśnie jako męzczyzna.
Tyle o Leo, a co do samego filmu : jestem wielbicielem snów i imaginacji więc film dla mnie świetny ;d
Dla niektórych (Astral) film może być nudny. Poza tym trochę trudny w odbiorze może być.
Dla mnie to film ze świetnym aktorstwem, świetnymi scenami, film dobrze pomyślany z bardzo fajnym zakończeniem. Mocne
9/10Seria PIŁA - pierwsze trzy części oglądałem u brata. Szczerze to nie byłem zadowolony tym faktem, ale nie wypadało odmówić. Po seansie z 3 częściami chciałem więcej i więcej. Oglądnąłem 4 jeszcze a potem czekałem i razem z Astralem oglądnęlismy 5 i 6.
Ogólnie to dobrze pomyślana seria, ciekawy pomysł i w każdej części genialny lub przynajmniej zaskakujący finał.
Jeden z użytkowników naszego forum ogląda lost, ale nie wie co to retrospekcja i dziwi się gdy widzi jakąś postać co nie żyje.
Piła 10/10
Piła 2 9/10
Piła 3 8+/10
Piła 4 8-/10
Piła 5 8/10
Piła 6 7-/10Hero - tak samo jak z Piłą - nie podobał mi się wybór brata. Film trochę nudny mi się zdawał, ale doszedlem do wniosku pod koniec seansu : HEJ, CHYBA NAJLEPSZY AZJATYCKI FILM JAKI WIDZIAŁEM. Bardzo fajna opowieść i w ogóle dobra rzecz.
8/10Fight Club - tutaj akurat spodziewałem się że będzie mocne uderzenie. I było mocne uderzenie, ale mnie szczerze nie urzekło AŻ TAK. Pierwsza część filmu genialna, druga już "tylko" bardzo dobra. Kombinowałem jakie może być zakończenie i pomyliłem się dosłownie o milimetry. Dobre aktorstwo, dobra historia.
8+/10Shrek 4 - niespodziewałem się czegoś dobrego i się tym razem nie pomyliłem. Na filmie zasypiałem, może nawet wyszedłbym gdyby nie to że byłem z dziewczyną. Myślę że Shrek 4 bardziej nastawiona jest na powagę, mniej gagów. Ogólnie ta część nie przypadła mi do gustu. Myślę że takie aminacje przede wszystkim powinny śmieszyć, ale może i dobrze że twórcy postawili na tą powagę, lepsze zasypianie niż patrzenie z zażenowaniem na gagi niczym z 3 części. 4 część tak samo jak i trzecia część -
6/10Tekken - film oglądnąłem ze względu na to że miał się w nim pojawić Lostowy Hugo. Nie mialem nawet ochoty oglądać tego "dzieła" dlatego że jestem fanem serii, bo czego tu się spodziewać po "egranizacjach".
Film oglądnąłem patrząc z niedowierzaniem na pewne sceny, patrząc jak wyglądają postacie z Tekkena w realu no ale niestety nie doczekałem się naszego Hurleya. Za to doczekałem się słabego filmu, ze słabymi aktorami (wyjątek tutaj to może postacie Steve`a Foxa, Bryan`a i Heichachego Mishima, jakkolwiek to się pisze).
Niestety, z wielkiego trio gier - mordobić, powstał film - bajeczka z przesłaniem. Szkoda.
4/10Godsend - podczas partii w Hirołsy z Simao i Astralem włączyłem sobie na tvp2 i zobaczyłem mordkę Roberta De Niro i pomyślałem OHO, MOŻE BYĆ CIEKAWIE. I w rzeczy samej było. Ciekawa historia, klimacik był, aktorstwo dobre, jedynym minusem jest postać Camerona Brighta. Poza tym końcówka niezrozumiała i niezgodna ze scenariuszem, fabułą i w ogóle. Szoku też aż takiego nie ma.
7/10Rozbitkowie - ostatnio leciał na tvn i z braku laku oglądnąłem (czekając na
Nagą Broń, o której pisać nie będę dzisiaj). Co dostałem ? Nic ciekawego, film taki dla nastolatek. Nic wartego uwagi ze słabym aktorstwem (oczywiście z dwoma wyjątkami ;d ). + oczywiście słabe / głupie zakończenie.
6-/10Wesele - Oj bardzo dobry polski film. Mimo że mnie frustrują takie filmy i wkurzają, że dzieje się w nich tak a nie inaczej to jednak prawie zawsze mnie urzekają. Aktorstwo na wielkie dwa plusy, zakończenie smutne dosyć i dramatyczne takie. Na prawdę, nie trzeba tu słów, to trzeba obejrzeć.
8+/10Adwokat diabła - kolejny klasyk którego nie oglądałem, a gdy oglądnąłem to się zakochałem. Po prostu idealny film, tym razem z przesłaniem że tak powiem ukazanym o wiele lepiej, niż w wyżej wymienionym Tekkenie. Aktorstwo to tutaj mistrzostwo. Po prostu mistrzowski film.
10/10, a pan Pacino to jest rul.
Siedem - tutaj nie będę wiele pisał. Kijowy film ;/
No dobra, żartuję. Arcydzieło kryminału. Klimatem wali na odległość, aktosrtwosokos świetne, szczególnie jednego pana. Świetny film, oj świetny.
10/10I na koniec
Moulin Rouge - Film który strącił Skrzypka na Dachu z 1 miejsca wśród mych ulubionych filmów.
Wad nie dostrzegam w tym filmie. Jest tu wszystko, muzyka, komedia, dramat. Film idealny, z idealnym aktorstwem. Świetną historią. Aż mnie naszła ochota na oglądnięcie go...
DZIESIĄTKA jak w mordę strzelił.