Co do resetu to nie rozumiem tych wyborów. Zawód to różnica często 1 itema, czy przypisania punktu w jakąś konkretną cechę. To samo przypisywanie punktów - na dalszą grę nie wpływa, bo zdobywa się ich więcej. Nazwa zawodu i to z kim lecimy jest do zmiany w jeszcze nie odkrytym Flame. Reset oczywiście będzie za jakiś czas, tylko nie mamy przygotowanego panelu na rozpoczynanie od początku, na początku. Ten skrypt jest bardziej zaawansowany od poprzedniego i jest dużo danych do wyczyszczenia.
Teraz nieszczęsne 30 sekund. W wersjach testowych nie było tego 30 sekund, za to były tylko 4 punkty ruchu. To jest kompromis między 4 i większą ilością punktów, którą wszyscy chcieli. Dlaczego tak utrudniać? Najważniejszy powód to teleporty. Kiedy system z 4 punktami je wreszcie wykluczył, szkoda to znowu psuć. 30 punktów bez blokady pozwala przelecieć jakieś 1/4 wyspy w 10 sekund przy dobrych wiatrach. Pozwolenie na przeskoczenie 30 pól od razu to tak jakby mapę pomniejszyć razy 30 i dać 1 ruch, z tym że to 2 rozwiązanie ma więcej sensu, bo przelatywanie tylu pól w sekundy nie ma związku z poruszaniem się. To jest właśnie drugi argument - technicznie ograniczenia gier przeglądarkowych. Na mapie pozycja ludzi zmienia się właśnie co 30 sekund, dlatego zamiast skaczących kropek mamy płynny ruch. "Walka" koloruje się na czerwono też co 30 sekund. Inaczej byłoby to przyciskanie na ślepo. 15 minut na poruszanie się znowu nie traci. W dżungli są to najczęściej 2 punkty, a przeszukując pola zostaje góra 15 ruchów razy 15 sekund czekania. Daje to niecałe 4 minuty "straconego" czasu, chociaż niektórzy zapomnieli, że poprzednio czekało się na siłę i to dłużej. Nie było też takiej sielanki, że poruszanie się jest za free - trzeba było rezygnować z robienia czynności.
Dla padających z głodu - planujemy właśnie jakieś ułatwienie, chociaż da się normalnie przeżyć. Trzeba znać swoje możliwości i uważać na to, co ile bierze paska. Np. takie polowanie dużo i ja bym nie polował bez przygotowania wcześniej jakiejś potrawy, która zregeneruje mi 50-100% paska. Próbowałem, a co jak działa na pamięć nie znam.
Astral napisał(a):Powiem wam, że te uzupełnianie pragnienia i głodu chyba na randomie robione. Ryba gasi pragnienie, mango ktore jest soczyste nie gasi a arbuz daje mniej więcej tyle co mała papaja
Jakby ktoś wrzucił sensowną listę, co jak zmienić i dlaczego jest nie tak, to za 5 minut już by było zrobione. Tyle tych testów było, a nikt nie zgłaszał takich uwag.